No co tam? :D

Założyłam sobie Instagram. Tak, w końcu się do tego przekonałam. Było by mi bardzo miło gdybyście w komentarzach pozostawili swoje nicki bo chętnie Was zaobserwuję a nie mogę znaleźć niektórych z Was po nickach z blogów. Na pasku bocznym mojego bloga pojawiła się ikonka, która przetransportuje Was do mojego instagrama. Mój nic to agnes.show jak pewnie się domyślaliście :) Pozdrawiam Was kochani! Gratuluje Wszystkim Maturzystom Zdania Egzaminu i kochani życzę Wam wszystkim udanych wakacji!! :)










28 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania matury! I trzymam kciuki za studia. Zaraz cię zaobserwuję na insta

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję zdania matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystko ze studiami powiodło się po Twojej myśli ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w sprawach naukowych i obyś wybrała kierunek, którzy na prawdę Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje matury ;) Idę zaobserwować na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdania matury i życzę dalszych sukcesów w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest trochę nowości :) mam nadzieję, że ten kierunek językowy spełni Twoje oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to super kochana! Fajnie, że wszystko dobrze Ci poszło :) Zaraz dodam Cię na insta, mój nick to mmonniiee :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To w takim razie gratuluję zdania matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lody z pierwszego zdjecia mnie zastrzelily, chyba pojde do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to gratuluję! :) Ja też się zastanawiam nad Instagramem, ale... jeszcze nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również Tobie gratuluję! też należę do tych szczęśliwców:) w takim razie czekam na ten przełom!

    moj instagram; polaprisme :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdania matury. :)) Trzymam kciuki, żeby otworzyli kierunek, który chcesz. :P
    Mój instagram: jestem_soba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę ci żeby ze studiami było ok i również udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników matury.Przy okazji życzę Ci powodzenia na studiach ;).A..no i wspaniałego wyjazdu w góry.Udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje pierwsze wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji :)
    A u mnie na blogu ? KONKURS ! Zapraszam :)
    http://veneaa.blogspot.com/2014/07/180_1.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zdanej matury! :) Fajne zdjęcia no i powodzenia na studiach <3 p.s. udanych wakacji. Pozdrawiam :*

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Udanych wakacji. Wróciłam po rocznej przerwie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie zarejestrowałam się na wybrane uczelnie ;) u mnie znowu problem jest taki, że miejsc na uczelni jest 60, a osób na 1 miejsce jest 11 :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:) Oby ze studiami wypaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję zdania matury! Niestety ni wszystkim się udało :< Życzę powodzenia na studiach! :)
    http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zdania matury!:) Ja się strasznie cieszę że to''gówno'' jest już za nami:D Udanych wakacji:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/home.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zdania matury:) Ja się cieszę że mamy to już za sobą:) Udanych wakacji:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/home.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo cieszę się, że twoje wakacje zapowiadają się bardzo ciekawie :)
    Gratuluję zdanej matury ;*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. No to czekamy na te niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny mix zdjęć :) gratulacje zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ta kawa wygląda przepysznie!:)

    OdpowiedzUsuń

ღProszę o nie pozostawianie w komentarzu adresu bloga. Na pewno na niego trafię :)
ღObserwujesz? Daj znać, odwdzięczę się!
ღKomentuję moich komentatorów
ღSpam lub obraźliwe komentarze o raz zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane