Zakupowo

Ostatnio zaczęłam wykorzystywać w końcu swoje kosmetyczne zapasy, co nie powstrzymuje mnie przed kupnem nowych kosmetyków. Ach.. My kobiety :) Zapraszam Was na krótki przegląd moich ostatnich zakupów:)
Od lewej:
1) Pasta do głebokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, Ziaja- linia liście manuka bardzo mnie zainteresowała, dlatego postanowiłam ja wypróbować. Cena 8zł
2) Krem nawilżający ba;lans korygująco-ściągający, Ziaja,  Cena 10zł
3) Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc, Ziaja, Cena 11zł

4) Algi Morskie, Algo - skusiłam się na spróbunek, nigdy nie miałam takich alg, Biedronka, cena 4 zł
 5) Miękka gąbka kąpielowa, Calypso - urzekła mnie, juz niedługo jej recenzja. Biedronka, Cena 4,99zł
6) Zel pod prusznic, Isana - cudowny, słodki zapach. Zrobie taki sam zapas, jak tego z pingwinkiem :), Rossmann, Cena 2,99
7) Zoxiderm 150, Aflofarm, Emulsja przeciw łupieżowa - kupiłam na wypróbowanie, z polecenia. Cena 21zł
8) Krem ratunek, Pharmaceris - no cóż, kupiony raczej z konieczności, niż z racji upodobań, na szczęscie jest ok, niedługo recenzja. Cena 38zł
9) Fizjoderm kremowa baza myjąca, kuracja lipidowa, Ziaja, Cena 12zł
10) Antyperspiracyjny żel do stóp, Natural extracts, Cena 4zł
 11) Peeling do ciała masło shea i olejek migdałowy, Wellness & Beauty - Przyznam się szczerze, że wyczytałam o nim na którymś z blogów i bardzo się ciesze, że natrafiłam na tą recenzje. Cena 9,99 (na promocji)
12) Antyperspirant Aloe Vera, Rexona, Cena 14,99 zł

MACIE KTÓREŚ Z TYCH KOSMETYKÓW???
UŻYWACIE???
COŚ WPADŁO WAM W OKO???

PRZYPOMINAM  O ROZDANIU:
http://agnes-show.blogspot.com/2015/03/probkowe-rozdanie.html

25 komentarzy:

  1. Miałam tylko antyperspirant z Rexony :D Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I za grosze można kupić dobre kosmetyki :)
    Uwielbiam te z Ziaji :)
    Pozdrawiam
    http://rabelewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling i Calypso uwielbiam, a manuka to dla mnie nic szczególnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejny żel Isana, który muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te peelingi z rossmanna !!
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. pastę manuki muszę wypróbować z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji.
    Najbardziej lubię od nich podkład antybakteryjny c:
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty z ziaji, szczególnie te do pielęgnacji twarzy. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw zapasowy :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego, chyba nic z tych rzeczy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam całą trójcę z Ziajki, którą Ty masz :) Pastę zużywam do peelingowania nóg, bo na twarzy robi mi niezbyt przyjemne rzeczy. Krem na noc nakładam na rozstępy jako dodatek nawilżający, bo po kwasach pięknie skóra złazi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie pomyślałam, żeby go użyć na rozstępy!

      Usuń
  12. Ciekawy post, świetne produkty :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie złe zakupy :D
    czekam na recenzje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam żadnego z powyższych kosmetyków ale życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. z serii Ziaja z liśćmi manuka miałam krem na noc i w sumie jest taki sobie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zaufanie do firmy Pharmaceris, choć z cenami bywa różnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za duża przepaść między niektórymi aptekami.. nawet 10zł

      Usuń
  17. Używam pastę oczyszczającą z Ziai. Ciekawa jestem, jak Ci się stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś mnie nie ciągnie do tej serii ziaja. zniechęcił mnie do niej silikon w składzie kremu na noc. Gąbeczki Calypso bardzo lubię, mam kilka różnych :)
    Dołączam i zapraszam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ziaje z liściami Manuka ostatnio miałam kupić, wahałam się ale ostatecznie co innego wylądowało w moim zakupowym koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki Ziai! Dla mnie są idealne bo bardzo delikatne!

    Zapraszam do komentowania i obserwowania http://papierowakobietka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ღProszę o nie pozostawianie w komentarzu adresu bloga. Na pewno na niego trafię :)
ღObserwujesz? Daj znać, odwdzięczę się!
ღKomentuję moich komentatorów
ღSpam lub obraźliwe komentarze o raz zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane