Festiwal Kolorów 2015 - Toruń.

Witajcie kochani. Musicie mi wybaczyć moją nieobecność, ale pozwoliłam sobie na chwilę odpoczynku i pojechałam na Festiwal Kolorów do Torunia. Tak, wiem. Z czytaniem waszych blogów ostatnio źle, ale uwierzcie mi, że każdemu raz na jakiś czas należy się odpoczynek. Przede mną najgorszy tydzień w roku - zaliczenia. Już w środę wracam do Was. Tymczasem zapraszam Was na krótką fotorelację ze wspaniałego, wesołego Festiwalu Kolorów w Toruniu. Polecam Wszystkim!!! Niesamowita zabawa i super doznania! Zapraszam!



 

19 komentarzy:

  1. Zdecydowanie będę musiala się wybrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna sprawa! u mnie takiego czegoś nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogłam być bo pojechałam na Young Stars z czego fotorelacja też będzie. Więc zapraszam. ^^ Ale w wakacje będzie w Inowrocławiu więc na pewno pojadę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam:) super sprawa:) sama chetnie bym sie przejechala:)

      Usuń
  4. O świetnie musiało tam być! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa :)
    Z tego co się orientuje to w Katowicach też był (albo będzie), chętnie bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie festiwalu jest podana jego "trasa" takze mozna sprawdzic:).

      Usuń
  6. Bylam niedawno, fenomenalnie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super to wygląda! Chciałabym kiedyś pojechać na taki festiwal :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie to wygląda , z chęcią bym się wybrała

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie byłam na tym festiwalu a powinnam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy powinien! mega swietnw zabawa i super relaks:) zdecydowabie polecam:)))

      Usuń
  10. Ale fajnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wzięła udział w takim festiwalu. ;) Świetne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń

ღProszę o nie pozostawianie w komentarzu adresu bloga. Na pewno na niego trafię :)
ღObserwujesz? Daj znać, odwdzięczę się!
ღKomentuję moich komentatorów
ღSpam lub obraźliwe komentarze o raz zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane