Wakacje! W końcu :)

Kochani :) 

Ja dopiero dziś zaczynam długo wyczekiwany urlop. Szczerze? Nie moglam sie doczekac! 

W tym roku moje podróże są trochę ograniczone. Na początku roku byłam w Portugalii. Zanim wszystko się pozamykało zdążyłam też odwiedzić siostrę w Anglii. No i się zaczęło... 

Cały ten lockdown wpłynął na mnie dość negatywnie jeśli chodzi o sferę psychiczną. Dlatego też nie mogłam  doczekać się aż w końcu wyrusza gdzieś z nowu... 


Udało mi sie wybrać się z przyjaciółmi na Mazury. Odwiedziłam znów siostrę i... NIEDŁUGO TURCJA ❤ mój drugi dom. 

Ale już teraz przygotowuje outfity:)




Który wersja lepsza??  


T-shirty znajdziecie poniżej 

TUTAJ

https://femmeluxefinery.co.uk/search?view=results&q=T+shirts


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ღProszę o nie pozostawianie w komentarzu adresu bloga. Na pewno na niego trafię :)
ღObserwujesz? Daj znać, odwdzięczę się!
ღKomentuję moich komentatorów
ღSpam lub obraźliwe komentarze o raz zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane