Summer 2015








14 komentarzy:

  1. Świetne fotki. Narobiłaś mi smaka na frytki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające zdjęcia! :) Bardzo ci zazdroszcze szkoły w Turcji, ale życie powodzienia! :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, dawno nie byłam nad morzem :)
    A wyjazdu do Turcji zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bylam po kilku latach przerwy i nie zaluje:)

      Usuń
  4. Ja wróciłam w poniedziałek. Byłam w Krynicy Morskiej i trochę w Gdańsku i w Sopocie. Pogoda rownież dopisała:)
    Powodzenia na studiach, fajnie tak wyjechać na semestr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow, wspaniale, że jedziesz za granicę na studia - myślę, że przeżyjesz świetną przygodę, pomimo tego, co obecnie dzieje się w Turcji... Ale Ty bedziesz z drugiej strony, hihi :) a polskie morze - zawsze spoko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i uważam, że studia za granicą to świetna przygoda, nawet jeśli to tylko jeden semestr :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję studiowania w takim wyjątkowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję tych studiów w Turcji, oby było tam spokojnie! :)

    OdpowiedzUsuń

ღProszę o nie pozostawianie w komentarzu adresu bloga. Na pewno na niego trafię :)
ღObserwujesz? Daj znać, odwdzięczę się!
ღKomentuję moich komentatorów
ღSpam lub obraźliwe komentarze o raz zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane